12 óra alatt 100 érdeklődő. 7 nap alatt 300. Mutatjuk, hogy csináltuk.

Úgy vágtunk bele a Marketing Speedrunba, hogy elfogadtuk a B2B marketing alapjait: előbb értéket kell adnunk, hogy aztán bizalom épülhessen.

Ha tartalmad valódi problémákra reagál, nem csak figyelmet kér, hanem értéket ad, akkor nem kell „eladnod” magad. A bizalom magától épül. És aki bízik benned, az előbb-utóbb ügyféllé válik.

Cégnek adsz el? Ez a titka a működő marketingnek

A cél nem az, hogy két hét alatt behúzzuk az összes vásárlót, hanem, hogy létrehozzunk egy működő ügyfélszerző rendszert, ami folyamatosan hoz új érdeklődőket akkor is, ha nem ülünk fölötte.

Mutatjuk, mire figyeltünk a marketingstratégia kiépítése alatt:

4 hiba, amit elkövethetsz a marketingstratégia kialakítása során

1. Türelmetlenség

B2B-ben idő kell a bizalomhoz. Ha két hét alatt várod az eredményt, csalódni fogsz. A döntéshozók lassabban mozdulnak – előbb meg kell ismerniük, majd bízniuk kell benned.

2. Sales azonnal

Sokan ott rontják el, hogy túl korán próbálnak eladni. A bizalom és hitelesség megelőzi az értékesítést – különösen B2B-ben.

3. Rossz üzenet

Nem az számít, te mit akarsz mondani, hanem az, ami a vevőidet érdekli. Ha nem rezonál az üzenet, nem működik a kampány – még ha jó is a terméked.

4. Rossz csatorna

Ha nem ott kommunikálsz, ahol a célcsoport van, nem fogják látni. Egy jó üzenet is elvész a rossz helyen.

Így gyűjtöttünk 300 hírlevél feliratkozót 1 hét alatt

A Pszichoforyou B2B podcastsorozatából indultunk ki, amit a cégek a teljes csapat számára elérhetővé tehetnek, belső mentális egészségfejlesztés céljából.

Azonban hamar világossá vált: önmagában egy podcast ajánlása nem elég ahhoz, hogy a cégvezetők figyelmét megragadjuk. A „hallgass podcastot” nem üzleti érv.

Ezért nem magát a terméket hirdettük először, hanem visszaléptünk egyet, és megkerestük azt a témát, ami valóban rezonál a döntéshozókkal, és amiben érdemi edukáció történhet.

Így született meg a Work Life Balance hírlevélsorozat cégvezetőknek. Nem motivációs idézetekkel vagy könnyű tartalommal dolgozunk, hanem üzletileg is releváns problémákat teszünk láthatóvá:

  • Kiégés, ami csökkenti a vezetők és csapatok teljesítményét,
  • Döntési fáradtság, ami aláássa a stratégiai gondolkodást,
  • Rejtett fluktuációs költségek, amelyek észrevétlenül viszik a pénzt egy cégnél.

Ezek olyan témák, amelyekről ritkán beszélünk üzleti nyelven, de amelyek valódi pénzügyi és emberi következményekkel járnak.

És itt jön a kulcsmomentum:

💡 Ha ezt rögtön egy sales ajánlattal indítjuk, bezáródik az ajtó.

Brutálisan jó volt a fogadtatás: az első 12 órában több mint 100 feliratkozót szereztünk, akik mind B2B döntéshozók, cégvezetők, HR-felelősök voltak.

Egy hét alatt azóta sikerült megháromszorozni ezt a számot. De ami ennél is fontosabb: ezek az emberek azóta is rendszeresen olvasnak, visszajeleznek, kapcsolódnak.

A B2B marketing az értékadásról szól

Az érdeklődőd először csak feliratkozik. Aztán olvas. Figyel. Bízni kezd. És ha jól csinálod, eljön a pillanat, amikor ő keres meg téged, nem fordítva.

Tedd fel a kérdést: mit építesz ma, ami három hónap múlva is érted dolgozik?

Ha segítséget szeretnél kérni, 30 perces díjmentes konzultációnkon szívesen segítünk neked.

Kérj díjmentes konzultációt most!

díjmentes konzultáció

Tudd meg hol van elakadásod és milyen lehetőségeid vannak.