Esettanulmányok
Log in
DÍJMENTES konzultáció
Minerva Marketing
Esettanulmányok
B2B ügyfélszerzés
Ipari marketing: Stabilan hozzuk a többmilliós árértékű ajánlatkéréseket egy raktártechnikai cégnek
Ipari marketingesként így dolgoztunk ki egy olyan ügyfélszerző rendszert, amely azóta is havonta 8, többmillió forint értékű ajánlatkérést generál.
Ügyvédmarketing
30 nap alatt 58 érdeklődő egy ügyvédnek: ügyvédmarketing esettanulmány
Ez az esettanulmány jól példázza, hogy egy ügyvéd számára a fizetett hirdetések és a SEO-cikkek kombinációja nemcsak gyorsan hoz érdeklődőket, hanem hosszú távon is építi a weboldal organikus látogatottságát.
B2B ügyfélszerzés
376 érdeklődő, 6 ajánlatkérés gigacégektől - mutatjuk a Marketing Speedrun eredményeit
„Ez aztán bátor vállalás… nem féltek, hogy nem sikerül?”Ezt kérdezte tőlünk egy cégvezető, amikor arról beszélgettünk, hogy 30 nap alatt 100 releváns érdeklődőt szerzünk egy B2B cégnek, teljesen ingyen.
Ügyvédmarketing
40 érdeklődő 30 nap alatt - így hoztunk új ügyfeleket egy ügyvédnek
„Meglepett a jelentkezők száma, nagyon örültem neki. Biztonságérzetet ad, hogy a segítségetekkel tudok magamért valamit tenni, nem kell tétlenül várakoznom, ha van kapacitásom, és munka kell. Szóval köszönöm szépen!”
B2B ügyfélszerzés
3 év műszaki marketingszövegírás 5 tanulsága – ezekre figyelj, ha speciális szolgáltatásod van
NEM.SAMPONT.AKARUNK.ELADNI. – jelentette ki egy raktártechnikával foglalkozó cégvezető, és értettem a frusztráltságát: jó néhány marketingszövegírót elfogyasztottak már az évek alatt.
B2B ügyfélszerzés
IPARI HŐMÉRŐ MARKETING: így értünk el 1,6 millió forintos profitot
Az ipari marketing világában a precíz és szakszerű kommunikáció kulcsfontosságú. Egy ipari hőmérőket gyártó cég számára készített landing oldal szöveg és árajánlat sablon jelentős eredményt hozott, 1,6 millió forintos bevételt generálva. Ebben az esettanulmányban bemutatom, hogyan érte el ezt a sikert a cég, és mire kell figyelni az ipari marketing során.
B2B ügyfélszerzés
A tűz-és munkavédelemmel foglalkozó weboldal már az első héten hasít
Tűz-és munkavédelemmel foglalkozó cégvezetőként jó pár éve halogatta a saját weboldal készítését, mert az egész folyamat végeláthatatlannak tűnt.
B2B ügyfélszerzés
SEO szövegírás a gyakorlatban: Hogyan lett sikeres egy fogtechnikai webshop? [Esettanulmány]
„Nekünk most jól megy, de látjuk, hogy ez nem lesz mindig így” – hangzott el a mondat egy fogtechnikai termékekkel foglalkozó webshop tulajdonosától, amikor először beszélgettünk.
Ügyvédmarketing
Ügyvédmarketing esettanulmány: ennyit jelent a tartalom (hiánya) a weboldaladon
12 másodperc – ennyit töltenek a potenciális ügyfeleid a weboldaladon, ha nem elég informatív rajta a tartalom. Egy ügyvéd azzal keresett meg, hogy hiába önti a százezreket a Google hirdetésekbe, mégsem jönnek az eredmények.
Ügyvédmarketing
Ügyvédmarketing: így választanak ügyvédet a magyarok
Ahelyett, hogy tippelünk, mire van szüksége ügyfelünknek, kérdezzük meg tőle!
Ügyvédmarketing
Ügyvédmarketing 101: minimumok az online térben
Melyek azok az online minimumok, amelyeket érdemes megtennünk az online világban ahhoz, hogy könnyebben szerezhessünk ügyfelet ügyvédként?
Ügyvédmarketing
Pozicionálás rejtelmei ügyvédmarketinges szemmel – Szöveg&Profit podcast vendége voltam Picture of Dr. Buzás Réka
Az „ügyvéd” szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek – hiszen abból van 12.000 itthon – de az „IT cégek ügyvédjénél” már azonnal rád gondolnak!
Ügyvédmarketing
Cikkírás ügyvédként: hogyan segít az ügyvédmarketing specialista?
Kijelenthetjük, hogy ügyvédként nem könnyű fejleszteni a marketingedet, mivel a rendelkezésre álló eszközök sokkal szűkösebbek, mint más iparágakban.
Ügyvédmarketing
Ügyvédmarketing mesterfokon: így hoztunk 20 perces előadással 10 új érdeklődőt egy irodának
„Tudom, hogy szűkös a határidő, de csak rád bízhatom a prezentáció elkészítését”. Ezzel a mondattal kértek (sürgős) segítséget tőlem, a feladat nem volt más mint egy
Ügyvédmarketing
4 millió forintos támogatást értünk el a Babagenetikával
Social kampányokban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díjközönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.
Ügyvédmarketing
Ügyvédmarketing esettanulmány: Hogyan szereztünk új ügyfeleket egy nemzetközi családjogi ügyvédnek?
Az ügyvédmarketing egyik alappilére annak megértése, hogy az ügyvédi szolgáltatások alapvetően bizalmi jellegűek. Ügyvédként biztosan te is tapasztalod, hogy a legtöbb esetben az emberek barátoktól, ismerősöktől érdeklődnek, hogy tudnak-e ajánlani egy jó ügyvédet. Azonban a digitális jelenlét fontossága ma már megkérdőjelezhetetlen.
díjmentes konzultáció
Tudd meg hol van elakadásod és milyen lehetőségeid vannak.
díjmentes konzultáció