%20(1).png)
„Sürgősen ügyfelekre van szükségünk…” - így indult a közös történetünk egy ügyvédi irodával.
Ügyvéd ügyfelünk olyan marketingszakértőket keresett, akik nemhónapok múlva, hanem hetek alatt képesek valódi eredményt letenni az asztalra.
Csakhogy erre a legtöbb marketingügynökség kétféleképp reagál:
És itt léptünk be mi a történetbe.
Vállaltuk: Ha 30 nap alatt nem hozunk eredményt, visszafizetjük a megbízási díjunkat.
Nem véletlenül mondja minden marketingügynökség, hogy legalább 3 hónapnyi közös munka kell ahhoz, hogy egy kampány igazán beinduljon.
Hiszen egy teljesen új, „élettelen” weboldalból valódi érdeklődőket kifacsarni rövid idő alatt a legtöbbször egyenesen lehetetlenküldetésnek számít.
Ha egy új oldalnak
- nincs értékes tartalma,
- nincs a látogatókról információja,
- nincs kiforrott célközönsége,
az algoritmus vakon tapogatózik, hogy kiből lehet releváns érdeklődő.
A cél világos volt:
rövid időn belül valódi, konvertáló érdeklődőket kellett hoznunk az ügyvédi iroda számára, mindössze 30 nap alatt.

Nincs két egyforma ügyvédi iroda: mindegyik más területen erős, és másfajta ügyfélkör jelenti számára az ideális célcsoportot.
Ezért ilyenkor egy online megbeszélés során mélyebben megismerjük:
Ez az elemzés segít abban, hogy ne mindenkihez próbáljunk szólni, hanem pontosan azokhoz, akik a legnagyobb valószínűséggel keresik az adott szakértelmet.
Ha ez a lépés jól sikerül, az egész kampány hatékonysága a többszörösére nő - mert onnantól nem feleslegesen locsoljuk a pénzt a hirdetésekre, hanem egy jól körülhatárolt, értékes ügyfélkörre fókuszálunk.
Mielőtt egyetlen hirdetés is megszületne, először meg kell értenünk, kihez beszélünk, és miért érdemes őket megszólítanunk.
Ilyenkor egy online meeting során átbeszéljük:
Lassan összeállt:
Itt kezdődik a kreatív szakasz.
Átgondoljuk:
Ahogy az adatok kezdenek beérni, úgy tisztul a kép.
Látjuk:
A kampány egy olyan szakaszban indult, amikor a rendszer még tanuló módban működött, folyamatosan gyűjtve a felhasználói viselkedésből származó adatokat. Mindezek ellenére már az első hónap eredményei is azt mutatták, hogy jó úton járunk:
a forgalom minősége javult, a célzás pontosodott, és megérkeztek az elsőkonvertáló érdeklődők.

A számok, amik önmagukért beszéltek: A kampány során összesen 690 kattintás érkezett a hirdetésekből. Ezekből 29 online érdeklődő jutott el az ügyvédi irodához.
A 29 érdeklődőből 19-et tudtunk mérni online, míg további megkeresések érkeztek:
Összesen tehát 29 bizonyított érdeklődőt szereztünk, 328.000 Ft-os hirdetési költéssel.

A hónap elején még jelentős számban érkeztek irrelevánslátogatók olyan országokból, mint India vagy Pakisztán. Ahogy azonban elkezdtük finomhangolni a kampányt, ezek a nem célcsoportba tartozó látogatásokfokozatosan eltűntek.
A hónap végére a forgalom döntő többsége már Magyarországról érkezett – vagyis a rendszer megtanulta, kiket kell megszólítania.
Bár a kampány rövid idő alatt futott, és a rendszer még tanulási fázisban volt, így is:
Ez egy erős alap egy hosszú távú, stabilan teljesítő hirdetési rendszer felépítéséhez. A tapasztalat azt mutatja, hogy ahogy a rendszer egyre több adatot gyűjt, az érdeklődők száma és minősége tovább fog javulni.
Sokan gondolják, hogy a hirdetéskezelés csak néhány gomb megnyomásából áll.
A valóság azonban egészen más: ez egy összetett, egymásra épülő folyamat, ahol minden egyes lépés számít. Stratégiából, technikai előkészítésből, finomhangolásból és folyamatos tanulásból áll.
És ha jól csinálják, akkor egy korábban teljesen üres, életjel nélküli weboldalból néhány hét alatt működő, ügyfeleket szerzőrendszer születik.
30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, mert pontosan tudjuk, hogy a módszer működik.
Jogász végzettségű marketingesként pontosan értem, milyen sajátosságokkal és felelősséggel jár a jogi terület, és milyen típusú ügyfelekre van valóban szüksége egy ügyvédi irodának.
Ha pedig mindezt egy jól felépített hirdetési rendszerrel kombináljuk, akkor nem kérdés: az eredmények érkezni fognak.