12 másodperc – ennyit töltenek a potenciális ügyfeleid a weboldaladon, ha nem elég informatív rajta a tartalom. Egy ügyvéd azzal keresett meg, hogy hiába önti a százezreket a Google hirdetésekbe, mégsem jönnek az eredmények.
Kifizetődő-e a „mindenes” ügyvédkedés, és ha igen, miért nem? Dr, Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom második részében arról, hogyan függ össze az ügyvédmarketing az önismerettel, mit értékelnek az ügyfelek a weboldalunkon, és kitértünk arra is, hogyan lehet önazonosan kommunikálni az online térben. Tartsatok velünk!
Túlterheltség, kiégés, halogatás – gyakoribb jelenségek a jogászi pályán, mint gondolnád. Dr. Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom első részében arról, hogy milyen stresszhelyzetekkel kell megbirkóznia a jogi pályán tevékenykedőknek, hogyan ismerjük fel a kiégés tüneteit, miként működtethetjük az ügyvédi irodát vállalkozói attitűddel, és hogyan találhatunk kiutat a hétköznapok zűrzavarából.
Az „ügyvéd” szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek – hiszen abból van 12.000 itthon – de az „IT cégek ügyvédjénél” már azonnal rád gondolnak!
„Tudom, hogy szűkös a határidő, de csak rád bízhatom a prezentáció elkészítését”. Ezzel a mondattal kértek (sürgős) segítséget tőlem, a feladat nem volt más mint egy
Social kampányokban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díjközönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.
Az ügyvédmarketing egyik alappilére annak megértése, hogy az ügyvédi szolgáltatások alapvetően bizalmi jellegűek. Ügyvédként biztosan te is tapasztalod, hogy a legtöbb esetben az emberek barátoktól, ismerősöktől érdeklődnek, hogy tudnak-e ajánlani egy jó ügyvédet. Azonban a digitális jelenlét fontossága ma már megkérdőjelezhetetlen.